Το έργο στοχεύει στον εντοπισμό και στην ανάλυση των παραγόντων και των κριτηρίων που προσδιορίζουν το επίπεδο ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων αλλά και στη διαμόρφωση ενός κατάλληλου μεθοδολογικού πλαισίου για την υποστήριξη των κλαδικών αναλύσεων και την παρακολούθηση της ανταγωνιστικότητάς τους. Στο πλαίσιο αυτό αποτυπώθηκαν οι εξελίξεις σε επτά κλάδους της ελληνικής οικονομίας στους οποίους κατεξοχήν δραστηριοποιούνται ΜΜΕ, αξιολογήθηκε η πορεία και η δυναμική τους και διαμορφώθηκε σύστημα μέτρησης των παραγόντων/ συνιστωσών της ανταγωνιστικότητας. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων αποτυπώθηκαν σε αναφορές αξιολόγησης και εκθέσεις ανταγωνιστικότητας των επιμέρους κλάδων.